Дигиталният свят ни предлага редица възможности и удобства, но въпреки тях, често прибягваме до класическите средства във всяка сфера от живота, за да черпим от непреходната им стойност. И това съвсем не е заради носталгията, а именно защото те са придобили вечно присъствие в ежедневието или в бизнес средата.
Визитките са един от ключовите маркетинг инструменти на всеки бранд, който държи да изтъкне своя стил и да предизвика уважение сред аудиторията и потенциалните си партньори.
Първите картички са изработвани от бамбук, дърво или коприна, а произходът им е от Китай. Появяват се в дълбока древност, още през трети век преди новата ера, като в началото са се прикрепяли към подаръци, предназначени за управници и висши чиновници.
По-късно през годините художници да ги украсявали с изящни йероглифи и чрез тях се е определяло социалното положение на дарителя.
Постепенно са се превърнали в един от най-популярните начини за общуване. Интересът към тях се пренася в Америка и в Европа, защото се оказват въздействащ метод за реклама.
Когато през 20-ти век на пазара вече има крупни бизнесмени и търговските взаимоотношения се задълбочават, визитките стават задължителен аксесоар на деловите хора.
Визитките – незаменим елемент от бизнес етикета
Заради своята значима роля, визитките запазват статуса си и днес, като част от бизнес етикета.
Напълно естествено е, още преди разговорът да започне, картичките да изпратят нужното послание и да съдействат в установяването на самоличността и статуса на отсрещния човек.
Бързият отговор на това кой сте вие и каква позиция заемате е от съществена полза за старта на ползотворното общуване. Да запазят контактите ви впоследствие е лесно, когато вече държат визитката ви в ръцете си, а тя самата може да окаже влияние и върху това дали ще искат да се свържат с вас.
Творческият подход при създаването ѝ обхваща не само позиционирането на името ви и това на бранда, както и информацията за актуалните данни за контакт, която може да се обобщи и с влагането на QR код. Дизайнът има въздействаща роля, той предизвиква асоциации с вашите постижения и присъствие на марката.
Днес не е достатъчно да влияете единствено в социалните мрежи. За предпочитане е да използвате активно множеството съществуващи канали, включително и печатните рекламни материали.
Обърнете внимание на специфичния жест, при който дясната ръка подава изискана визитка. Той е наистина впечатляващ, излъчва сила и вдъхва доверие.
И бъдете сигурни – първият спомен ще работи във ваша полза дълго време след запознанството.
.jpg)
Най-добрата визитка – как да постигнете желания ефект
Неуловимата сила на картичката, която докосва емоционално, комуникира с бъдещите ви последователи и партньори, изграждайки невидима нишка между тях и вашата компания, е продуктивна и трайна, ако знаете как да я използвате.
Ценните съвети от специалистите не бива да се пренебрегват, когато поръчвате своите визитки.
Помислете обаче какво наистина искате да вложите в продукта, за да спомогнете не само за изписването на логото и имената, а и да отличите себе си и марката, която представлявате.
В зависимост от вида на дейността ви, може да се придържате към класическия дизайн, тъй като поради своята изтънчена линия и минимализъм, той се възприема с лекота и финес. Когато фирмата ви е ангажирана със занимания извън обичайните рамки, може да излезете от тях и при създаването на рекламните материали.
Заложете на ясна и кратка информация за данните, съобщете само за това каквото е необходимо, къде и как да ви открият. Тук идва ред и на посланието, което ще отговори на въпроса и защо да го направят.
Влагайте четливи и красиви шрифтове, без да се изкушавате да бъдете крайно нетипични или да заливате с многобройни думи със ситни букви, затруднявайки получателите да се ориентират в съдържанието. Ако желаете да спестите пространство, отпечатайте QR код, който при сканиране автоматично ще пренесе напечатаното в онлайн средата.
Не подценявайте качеството и плътността на хартията, като може да изберете и няколко слоя, за да постигнете издръжлив и стабилен „етикет“. Може да лакирате някои участъци от визитката, да я промените значително с 3D ефект, да добавите фолио, но все така придържайки се към елегантността в излъчването.

Защо да изберете Print.bg?
Предвид значимостта на визуалното съдържание, оставете зона за изобразяване на продуктите или услугите си, освен ако логото не се окаже достатъчно в случая.
Доверете се на преценката на експерти с опит в областта на печата, които могат да ви предоставят максимални възможности за персонализация, богат избор от хартии и ефекти за печат, бързина и безплатна доставка.
Може да имате страхотни идеи, споделете ги и те ще бъдат обсъдени, но черпете и от „извора“ на безценния професионален подход, който комбинира практичната визия с атрактивни и модерни решения.